ΣΕ-ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΞΑΣΘΕΝΟΥΝ

 Είναι γνωστό ότι εγώ έφυγα από το σπίτι(που πούλησα σε έναν εκμεταλλευτή σκυλαραπα καιροσκόπο για ένα κομμάτι ψωμί)με το κεφάλι ψηλά χωρίς να αφησω χρέη σε κανέναν αφού πολεμησα σα στρατιώτης για να σώσω έναν τόπο που τον διαλυσανε κάποιο εγωιστές που δήλωναν ψευδοπεριουσιες για να πάρουν δάνεια τεράστια αφού τόσο πολύ τους τύφλωνε ο εγωισμός τους που δεν τους άφηνε να δούνε ότι υπάρχουν στον κόσμο και άλλοι άνθρωποι εκτως από αυτούς.Γι αυτό και χάλασαν την οικονομία(μη αποπληρωνωντας τα δάνεια τους)για να γίνουν αυτοί πλούσιοι και αδιαφορώντας αν ο πλούτος τους αυτός εξαθλιωσε και σκότωσε εκατομμύρια συνελληνες.Εγω δεν φεσωσα ούτε τράπεζες,ούτε χρηματιστήρια,δεν άφησα ούτε απλήρωτα κοινωχρηστα η δάνεια........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΑ.ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΩΣΑΝΕ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΩΜΑΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΙΝ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΩ ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΤΕΣ.

Σχόλια